Aandacht maakt alles mooier! Deze pay-off hanteert het Zweedse woonwarenhuis IKEA al een tijdje bij zijn reclame-uitingen. Hoe krachtig kan zo’n zinnetje zijn. Wel doen wat je zegt, natuurlijk. Maar goed, gebrek aan aandacht leidt waarschijnlijk tot niets.
Doen
Jaargang 15 nummer 4
Vooruit – Zelf verrassend leuke spreekwoorden maken (deel 2)
Maryan Camps en Els Schrover bedenken voor elke uitgave van Talent een of meer uitdagende opdrachten voor ‘ondernemende en onderzoekende’ jonge mensen.
Bekijk alle artikelen uit deze editie‘Moeilijk moet’ is het motto van de hoogbegaafdheidsdidactiek
Honderden docenten leerden de afgelopen 22 jaar van haar hoe cognitief getalenteerde kinderen hun denktalent kunnen uitbouwen. En op haar 74e is Heleen Wientjes voorlopig nog niet van plan te stoppen met dit werk. Een gesprek met de nestrix van de hoogbegaafdheidsdidactiek.