Weten Jaargang 35 nummer 5 2016 Gratis
Volgens Bartjens Ontwikkeling en Onderzoek - Een empirische vergelijking van de klassieke staartdeling en de hammethode (Ellis, 2016)

Ontwikkeling en Onderzoek – Een empirische vergelijking van de klassieke staartdeling en de hap-methode in een ROC (jrg 35 nr. 5, 2016)

Door: Ellis, J.L. & Van de Veerdonk, Th. (2016)

De auteurs onderzochten het effect van het aanleren of herhalen van de staartdeling op 2 verschillende manieren in het mbo. Als uitgangspunt kozen zij de praktijk van het onderwijs, waar voor het aanleren slechts 1 uur beschikbaar is.

Bron: Volgens Bartjens – ontwikkeling en onderzoek, 35(5), 41-56
Bekijk alle artikelen uit deze editie
Verslag van de 37e Panama-conferentie ‘Rekenen-wiskunde DOEN’ (Jrg 38 nr 5, 2019)
Lees verder
Directe instructie en probleemoplossen op basis van een cognitieve onderwijstheorie (jrg 38 nr 5, 2019)
Lees verder