Weten Jaargang 32 nummer 5 2013

Een kansrijke formule – Rekenen in een combinatiegroep – Fenje Louwsma-Koksma en Jiska van Hall

Van alle leerkrachten wordt verwacht dat zij kwalitatief goede instructies geven en een passend leerstofaanbod voor elke leerling verzorgen, ook wanneer het een combinatiegroep betreft. De auteurs leggen in dit artikel uit hoe dit vorm kan krijgen.

Bekijk alle artikelen uit deze editie
Wilt u dit hele artikel lezen?
Neem een abonnement
Meetkunst op de Pabo Hogeschool Rotterdam (Jrg. 38 nr. 4, 2019)

Wat hebben tweedejaars pabostudenten nodig om een meetkunstactiviteit te doordenken, te ontwerpen en uit te voeren op de basisschool?

Lees verder
Een ezel stoot zich in het algemeen… Reflectie naar aanleiding van de PME42 in UlmeĆ„, Zweden (jrg. 38 nr.4, 2019)

In dit artikel worden belangrijke vragen over het onderwijs aangestipt naar aanleiding van het bezoek aan een conferentie.

Lees verder