Jaargang 23 nummer 4 2004

Kleuters tellen mee – Zes clowntjes zetten de klas op stelten

Hebben leerkrachten in kleutergroepen door hoe belangrijk de rekenkundige ontwikkeling van kleuters is? In het begeleidingstraject 'Kleuters tellen mee' van de CED-groep zoeken leerkrachten en begeleiders naar manieren om rekenen een plaats te geven.

Bekijk alle artikelen uit deze editie
Wilt u dit hele artikel lezen?
Neem een abonnement
Meetkunst op de Pabo Hogeschool Rotterdam (Jrg. 38 nr. 4, 2019)

Wat hebben tweedejaars pabostudenten nodig om een meetkunstactiviteit te doordenken, te ontwerpen en uit te voeren op de basisschool?

Lees verder
Een ezel stoot zich in het algemeen… Reflectie naar aanleiding van de PME42 in UlmeĆ„, Zweden (jrg. 38 nr.4, 2019)

In dit artikel worden belangrijke vragen over het onderwijs aangestipt naar aanleiding van het bezoek aan een conferentie.

Lees verder