Praktijkonderzoek Jaargang 36 nummer 1 2016 Gratis
Volgens Bartjens Ontwikkeling en Onderzoek - Leerlijnen in theorie en praktijk (Fase, 2016)

Ontwikkeling en onderzoek – Leerlijnen in theorie en praktijk (jrg. 36 nr. 1, 2016)

Door: Fase, F. & Keijzer, R. (2016)

Hoe overbruggen tweedejaars studenten van de lerarenopleiding basisonderwijs de kloof die bestaat tussen theorie en praktijk? In dit artikel wordt een exploratief onderzoek beschreven waarbij een Lesson Study-achtige aanpak het uitgangspunt is.

Bron: Leerlijnen in theorie en praktijk. Volgens Bartjens – ontwikkeling en onderzoek, 36(1), 41-50
Bekijk alle artikelen uit deze editie
Meetkunst op de Pabo Hogeschool Rotterdam (Jrg. 38 nr. 4, 2019)

Wat hebben tweedejaars pabostudenten nodig om een meetkunstactiviteit te doordenken, te ontwerpen en uit te voeren op de basisschool?

Lees verder
Een ezel stoot zich in het algemeen… Reflectie naar aanleiding van de PME42 in Ulmeå, Zweden (jrg. 38 nr.4, 2019)

In dit artikel worden belangrijke vragen over het onderwijs aangestipt naar aanleiding van het bezoek aan een conferentie.

Lees verder