Praktijkonderzoek Jaargang 36 nummer 1 2016 Gratis
Volgens Bartjens Ontwikkeling en Onderzoek - Leerlijnen in theorie en praktijk (Fase, 2016)

Ontwikkeling en onderzoek – Leerlijnen in theorie en praktijk (jrg. 36 nr. 1, 2016)

Door: Fase, F. & Keijzer, R. (2016)

Hoe overbruggen tweedejaars studenten van de lerarenopleiding basisonderwijs de kloof die bestaat tussen theorie en praktijk? In dit artikel wordt een exploratief onderzoek beschreven waarbij een Lesson Study-achtige aanpak het uitgangspunt is.

Bron: Leerlijnen in theorie en praktijk. Volgens Bartjens – ontwikkeling en onderzoek, 36(1), 41-50
Bekijk alle artikelen uit deze editie
Verslag van de 37e Panama-conferentie ‘Rekenen-wiskunde DOEN’ (Jrg 38 nr 5, 2019)
Lees verder
Directe instructie en probleemoplossen op basis van een cognitieve onderwijstheorie (jrg 38 nr 5, 2019)
Lees verder