Het Meetkunstproject richt zich op het versterken van creativiteit door het koppelen van beeldende kunst en het onderdeel meetkunde uit rekenen- wiskunde in lessen. Belangrijk hierbij is de wijze waarop leerkrachten hun leerlingen in deze lessen ondersteunen en motiveren.
Jaargang 29 nummer 3 2010

Notatieblad bij “Dobbelsteenbingo – groetjes van groep vier” – Lia van Diem, jaargang 29, nummer 3
In haar rubriek "Groetjes van groep vier" schrijft Lia van Diem over Dobbelsteenbingo. Hier vindt u het bijbehorende notatieblad.
Bekijk alle artikelen uit deze editieOntwikkeling en onderzoek – Meetkunstnascholing, de plek voor ontwikkeling van professionele vaardigheden (jrg 38 nr 3, 2019)
Ontwikkeling en onderzoek – Wat werkt (niet) in het reken-wiskundeonderwijs? (jrg 38 nr. 3, 2019)
Review van wetenschappelijk onderzoek naar de samenhang tussen het onderwijsleerproces en reken-wiskundeprestaties van leerlingen in het basisonderwijs.