Weten Jaargang 38 nummer 3 2019
Probleemoplossen in rekenmethodes (Van Zanten, 2019)

Probleemoplossen in reken-wiskundemethodes (Jrg. 38 nr. 3, 2019)

In dit artikel wordt gekeken naar probleemoplossen: Welke aanknopingspunten bieden methodes om dat te leren en wat kunnen leerkrachten doen om het te stimuleren?

Bekijk alle artikelen uit deze editie
Wilt u dit hele artikel lezen?
Neem een abonnement
Meetkunst op de Pabo Hogeschool Rotterdam (Jrg. 38 nr. 4, 2019)

Wat hebben tweedejaars pabostudenten nodig om een meetkunstactiviteit te doordenken, te ontwerpen en uit te voeren op de basisschool?

Lees verder
Een ezel stoot zich in het algemeen… Reflectie naar aanleiding van de PME42 in UlmeĆ„, Zweden (jrg. 38 nr.4, 2019)

In dit artikel worden belangrijke vragen over het onderwijs aangestipt naar aanleiding van het bezoek aan een conferentie.

Lees verder