Redactioneel Jaargang 38 nummer 2 2018 Gratis
Volgens Bartjens ontwikkeling en onderzoek Redactioneel (Ronald Keijzer, 2018)

Volgens Bartjens Ontwikkeling en Onderzoek – Redactioneel (jrg 38 nr. 2, 2018)

Door: Ronald Keijzer

Ronald Keijzer, hoofdredacteur van Volgens Bartjens Ontwikkeling en Onderzoek, bespreekt de twee artikelen die voor deze editie zijn gepubliceerd. Het betreft het artikel 'Practica in de lessen rekenen-wiskunde en didactiek op de pabo' van Annette Markusse en Frans van Galen en 'Hoe studenten van lerarenopleiding basisonderwijs hun leerlingen kunnen aanzetten tot het doordenken van verhoudingsproblemen met behulp van authentieke leeractiviteiten' van Roos op den Kamp.

Bron: Volgens Bartjens, jaargang 38, nummer 2 (2018)
Bekijk alle artikelen uit deze editie
Verslag van de 37e Panama-conferentie ‘Rekenen-wiskunde DOEN’ (Jrg 38 nr 5, 2019)
Lees verder
Directe instructie en probleemoplossen op basis van een cognitieve onderwijstheorie (jrg 38 nr 5, 2019)
Lees verder