Weten Jaargang 38 nummer 3 2019 Gratis
Ontwikkeling en onderzoek - Wat werkt (niet) in het reken-wiskundeonderwijs (Hickendorff, 2019)

Ontwikkeling en onderzoek – Wat werkt (niet) in het reken-wiskundeonderwijs? (jrg 38 nr. 3, 2019)

Door: Hickendorff, M., Mostert, T.M.M., Van Dijk, C.J., Jansen, L.L.M., Van der Zee, L.L., & Fagginger Auer,M.F. (2019)

Review van wetenschappelijk onderzoek naar de samenhang tussen het onderwijsleerproces en reken-wiskundeprestaties van leerlingen in het basisonderwijs.

Bron: Volgens Bartjens – ontwikkeling en onderzoek, 38(3), 41-49
Bekijk alle artikelen uit deze editie
Verslag van de 37e Panama-conferentie ‘Rekenen-wiskunde DOEN’ (Jrg 38 nr 5, 2019)
Lees verder
Directe instructie en probleemoplossen op basis van een cognitieve onderwijstheorie (jrg 38 nr 5, 2019)
Lees verder