Columns Jaargang 38 nummer 4 2019
Zeker weten (Volgens Bartjens - Kees Hoogland 2019)

Zeker weten?! Onderzoekspraktijk rekenen-wiskunde basisonderwijs (Jrg. 38 nr. 4, 2019)

In deze rubriek bespreekt Kees Hoogland op een toegankelijke manier recent relevant wetenschappelijk onderzoek.

Bekijk alle artikelen uit deze editie
Wilt u dit hele artikel lezen?
Neem een abonnement
Meetkunst op de Pabo Hogeschool Rotterdam (Jrg. 38 nr. 4, 2019)

Wat hebben tweedejaars pabostudenten nodig om een meetkunstactiviteit te doordenken, te ontwerpen en uit te voeren op de basisschool?

Lees verder
Een ezel stoot zich in het algemeen… Reflectie naar aanleiding van de PME42 in UlmeĆ„, Zweden (jrg. 38 nr.4, 2019)

In dit artikel worden belangrijke vragen over het onderwijs aangestipt naar aanleiding van het bezoek aan een conferentie.

Lees verder